Dragster Rosso

Stejně tak jako prošla úpravou klidnější verze MV Agusta Brutale 800, podobnými změnami si prošel i divočejší Dragster. Na cestu si bude svítit novým LED světlometem s denním svícením a s funkcí přisvěcování do zatáček. Atraktivitě nejen po stránce sluchu, ale i vzhledové rozhodně přidal zcela nový výfukový systém, který se snížil na úroveň zadního kola a jeho trojice nad sebou umístěných koncovek působí dojmem, jako by právě z výfuku vyšlehl ohnivý plamen.

Líbit se vám bude i 5,5 palcový barevný displej s integrovaným GPS a s možností připojení vašeho chytrého telefonu pomocí aplikace MV Ride. Kromě klasických funkcí jako je ovládání hovorů, zpráv, vaší oblíbené muziky, můžete na displeji používat i jednoduchou navigaci, která má funkci zaznamenávání vaší právě projížděné trasy. Zcela nová jsou také tlačítka na pravém řídítku. Jedním ovládáte tempomat, druhý slouží pro Launch control nebo omezovač rychlosti.

Srdcem motocyklu je tříválcový motor o zdvihovém objemu 798 ccm, který dokáže rozpohybovat stroj o suché váze 175 kilogramů až na maximální rychlost 245 km/h. Maximálního výkonu 140 koní dosahuje při 12 300 otáčkách. Nově se dostalo Dragsteru šestiosé inerciální jednotky e-Novia, která spolupracuje s náklonovou ABS Continental MK100, kontrolou trakce nebo s funkcí proti zvedání předního kola. Díky této jednotce se také zlepší odezva na plynovou rukojeť. Samozřejmostí je také obousměrné rychlořazení.

Zapracovalo se také na podvozku, optimalizovali přední tlumiče Marzocchi na citlivější projev, stejně tak si pohráli i se zadním tlumením Sachs, kterému se dostalo nového přepákování. O pohodlí se vám postará sedlo vyrobené z pěnového materiálu, mělo by být ještě komfortnější než u předchozího modelu a méně větru na vás bude foukat díky novému přednímu štítku.

Na výběr budete mít mezi základní verzí Dragster Rosso s litými koly a s nižšími výkonnostními parametry 112 koní a 85 Nm, v nabídce budou také vybavenější verze Dragster RR s drátěnými koly a nejvybavenější Dragster RR SCS s automatickou spojkou Smart Clutch System s přítlačným talířem, který si můžete pořídit i v ještě luxusnější limitované edici s označením RC. Bude vyrobenou pouze 200 kusů motocyklů v barvách závodních týmů Moto2 a World Supersport. Do výbavy dostanou speciální karbonové díly, kované ráfky a výfukový systém SC Projekt, který vám přidá ještě dalších 10 koní výkonu na hodnotu 150 k.

Dragster Rosso Specifikace

Motor a Převodovka
TypTříválec  
Obsah798 cm3  
Vrtání / Zdvih79 mm x 54.3 mm  
SpojkaMulti-disk wet clutch with hydraulic actuation and back torque limiting device  
PřevodovkaMV EAS 3.0 (Electronically Assisted Shift up & down)  
Rám, Podvozek, Přístrojová deska
Přední kolo3.50 ” x 17 ”  
Zadní kolo6.00 ” x 17 ”  
Přední pneu120/70 - ZR 17 M/C  
Zadní pneu200/55 - ZR 17 M/C  
Přední odpruženíMarzocchi “UPSIDE DOWN” telescopic hydraulic fork with rebound-compression damping and spring preload external and separate adjustment  
Zadní odpruženíProgressive Sachs, single shock absorber with rebound and compression damping and spring preload adjustment  
Přední brzdyBrembo radial-type, with 4 pistons Ø 32 mm (Ø 1.26 in.)  
Zadní brzdaBrembo with 2 pistons - Ø 34 mm (Ø 1.34 in.)  
Přístrojová deska / FunkceMV Ride App - GPS sensor - Bluetooth - Cruise control  
Rozměry
Délka2.035 mm  
Výška sedla845 mm  
Hmotnost175 kg  
Objem nádrže16.5 l  
Výkon
Maximální výkon82 kW (112 hp) v 11.000 r.p.m  
Maximální kroutící moment85 Nm (8.67 kgm) v 8.500 r.p.m  
Spotřeba5.1 l/100 km  
CO2 hodnoty117 g/km  
Cena
CZK385 000  

Dragster Rosso - brožury