Stejně tak jako prošla úpravou klidnější verze MV Agusta Brutale 800, podobnými změnami si prošel i divočejší Dragster. Na cestu si bude svítit novým LED světlometem s denním svícením a s funkcí přisvěcování do zatáček. Atraktivitě nejen po stránce sluchu, ale i vzhledové rozhodně přidal zcela nový výfukový systém, který se snížil na úroveň zadního kola a jeho trojice nad sebou umístěných koncovek působí dojmem, jako by právě z výfuku vyšlehl ohnivý plamen.
Líbit se vám bude i 5,5 palcový barevný displej s integrovaným GPS a s možností připojení vašeho chytrého telefonu pomocí aplikace MV Ride. Kromě klasických funkcí jako je ovládání hovorů, zpráv, vaší oblíbené muziky, můžete na displeji používat i jednoduchou navigaci, která má funkci zaznamenávání vaší právě projížděné trasy. Zcela nová jsou také tlačítka na pravém řídítku. Jedním ovládáte tempomat, druhý slouží pro Launch control nebo omezovač rychlosti.
Srdcem motocyklu je tříválcový motor o zdvihovém objemu 798 ccm, který dokáže rozpohybovat stroj o suché váze 175 kilogramů až na maximální rychlost 245 km/h. Maximálního výkonu 140 koní dosahuje při 12 300 otáčkách. Nově se dostalo Dragsteru šestiosé inerciální jednotky e-Novia, která spolupracuje s náklonovou ABS Continental MK100, kontrolou trakce nebo s funkcí proti zvedání předního kola. Díky této jednotce se také zlepší odezva na plynovou rukojeť. Samozřejmostí je také obousměrné rychlořazení.
Zapracovalo se také na podvozku, optimalizovali přední tlumiče Marzocchi na citlivější projev, stejně tak si pohráli i se zadním tlumením Sachs, kterému se dostalo nového přepákování. O pohodlí se vám postará sedlo vyrobené z pěnového materiálu, mělo by být ještě komfortnější než u předchozího modelu a méně větru na vás bude foukat díky novému přednímu štítku.
Na výběr budete mít mezi základní verzí Dragster Rosso s litými koly a s nižšími výkonnostními parametry 112 koní a 85 Nm, v nabídce budou také vybavenější verze Dragster RR s drátěnými koly a nejvybavenější Dragster RR SCS s automatickou spojkou Smart Clutch System s přítlačným talířem, který si můžete pořídit i v ještě luxusnější limitované edici s označením RC. Bude vyrobenou pouze 200 kusů motocyklů v barvách závodních týmů Moto2 a World Supersport. Do výbavy dostanou speciální karbonové díly, kované ráfky a výfukový systém SC Projekt, který vám přidá ještě dalších 10 koní výkonu na hodnotu 150 k.
Motor a Převodovka | |
---|---|
Typ | Tříválec   |
Obsah | 798 cm3   |
Vrtání / Zdvih | 79 mm x 54.3 mm   |
Spojka | S.C.S. 2.0 (Smart Clutch System) Radius CX automatic clutch with hydraulic clutch actuation, wet multi-disc   |
Převodovka | MV EAS 3.0 (Electronically Assisted Shift up & down)   |
Rám, Podvozek, Přístrojová deska | |
Přední kolo | 3.50” x 17”   |
Zadní kolo | 6.00” x 17”   |
Přední pneu | 120/70 - ZR 17 M/C   |
Zadní pneu | 200/55 - ZR 17 M/C   |
Přední odpružení | Marzocchi “UPSIDE DOWN” telescopic hydraulic fork in DLC treated aluminium, with anodized fork legs and having rebound-compression damping and spring preload external and separate adjustment   |
Zadní odpružení | Progressive Sachs, single shock absorber with rebound and compression damping and spring preload adjustment   |
Přední brzdy | Brembo radial-type, with 4 pistons Ø 32 mm (Ø 1.26 in.)   |
Zadní brzda | Brembo with 2 pistons - Ø 34 mm (Ø 1.34 in.)   |
Rozměry | |
Délka | 2.035 mm   |
Výška sedla | 845 mm   |
Hmotnost | 175 kg   |
Objem nádrže | 16.5 l   |
Výkon | |
Maximální výkon | 103 kW (140 hp) at 12.300 r.p.m   |
Maximální kroutící moment | 87 Nm (8.87 kgm) at 10.250 r.p.m   |
Spotřeba | 5.9 l/100 km   |
CO2 hodnoty | 138 g/km   |
Cena | |
CZK | 520 000   |