Designérům pod vedením Adriana Mortona se skvěle podařilo skloubit retro prvky s těmi nejmodernějším. Čisté, ničím nerušené linie, splňují aerodynamický tvar a zároveň skvěle chrání jezdce před nárazy větru. Atraktivně vypadají drobné kovové doplňky vyrobené na CNC stroji.
Srdcem tohoto krasavce je tříválcový motor ze supersportu MV Agusta F3 800 o zdvihovém objemu 798 ccm a s výkonem 148 koní (108 kW) při 13 000 1/min a maximálním kroutícím momentem 88 Nm při 10,600 1/min. Tedy tato informace se týká standardní verze.
Samozřejmostí je špičková elektronická výbava čítající například čtyři jízdní režimy, osmistupňovou kontrolu trakce s možností plného vypnutí. Tato výbava je navíc ošperkovaná obousměrným quickshifterem a doladěná o pětipalcový barevný TFT displej druhé generace se speciální grafikou, který jste mohli spatřit na modelu MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro. Serie Oro bude také navíc vybavena imobilizérem a GPS vyhledávačem.
Kromě motoru si z F3 800 vypůjčili i trubkovýrám a podvozek, který je vybavený plně stavitelnými 43mm tlumiči Marzocchi o zdvihu 125 mm a zadním tlumičem Sachs se zdvihem 123 mm. O zpomalení se vám postarají brzdy značky Brembo, vpředu čtyřpístky brzdí dva kotouče o průměru 320 mm, vzadu je jeden 220 mm kotouč brzděný dvoupístkem.
Standardní verze má lité ráfky, obuty na pneumatikách značky Pirelli Diablo Rosso Corsa II. Přední dvojitá i zadní světla jsou LED. Přepracovaný byl i celkový posaz za řídítky, který je nyní mnohem více pohodlnější. Suchá hmotnost je 173 kilogramů a do nádrže se vám vejde 16,5 litru paliva.
Motor a Převodovka | |
---|---|
Typ | Tříválec   |
Obsah | 798 cm3   |
Vrtání / Zdvih | 79 mm x 54.3 mm   |
Spojka | Wet, multi-disc slipper clutch   |
Převodovka | MV EAS 3.0 (Electronically Assisted Shift Up & Down)   |
Rám, Podvozek, Přístrojová deska | |
Přední kolo | 3.50” x 17”   |
Zadní kolo | 5.50” x 17”   |
Přední pneu | 120/70 - ZR 17 M/C   |
Zadní pneu | 180/55 - ZR 17 M/C   |
Přední odpružení | Marzocchi “UPSIDE DOWN” telescopic hydraulic fork with rebound-compression damping and spring preload external and separate adjustment   |
Zadní odpružení | Progressive Sachs, single shock absorber with rebound and compression damping and spring preload adjustment   |
Přední brzdy | Brembo radial-type monobloc, with 4 pistons Ø 34 mm (Ø 1.34 in.)   |
Zadní brzda | Brembo with 2 pistons - Ø 34 mm (Ø 1.34 in.)   |
Přístrojová deska / Funkce | Dashboard TFT 5.5”color display - Cruise control Launch control - Bluetooth - GPS - MV Ride App for navigation mirroring, app-controlled engine, rider aids setup - Fuel Cap (with leather strap)   |
Rozměry | |
Délka | 2.015 mm   |
Výška sedla | 830 mm   |
Hmotnost | 173 kg   |
Objem nádrže | 16,5 l   |
Výkon | |
Maximální výkon | 108 kW (147 hp) at 13.000 r.p.m.   |
Maximální kroutící moment | 88 Nm (8.98 kgm) at 10.100 r.p.m.   |
Spotřeba | 6.1 l/100 km   |
CO2 hodnoty | 139 g/km   |
Cena | |
CZK | 538 000   |