Někdo by mohl říct, že MV Agusta je se svým propracovaným designem motocyklů tak daleko, že už je ani nemůže nijak zásadně vylepšovat. Opak je ale pravdou. Několik měsíců od představení původního modelu, tak vstupuje na trh s vylepšenou verzí modelu Rush 1000 a jeho černožluté extravagantní vzezření s racing kitem mu tak dodává na ještě větší exkluzivitě.
V srdci tohoto motorového šperku bije vodou chlazený čtyřválec o objemu 998 cm3 s výkonem 208 koní, který byl upgradován o nové komponenty. Ty snižují tření a upravují načasovaní vačkové hřídele. Dále byla použita nová elektronická převodovka EAS 3.0, která je vybavená novým snímačem pro zvýšení přesnosti řazení. Změna nastala i v použití nové inerciální platformy umožňující kontrolu trakce a ABS systému Continental MK100, oboje s funkcí zatáčení.
Model z limitované edice se ve standardu nabízí včetně racing kitu, který kromě dalšího zvýšení výkonu až na 212 koní přináší i další doplňky jakými je např. výfuk SC s Racing ECU, karbonový výfukový kryt, kryt sedadla spolujezdce, flyscreen před přístrojový panel, CNC víčko nádrže, CNC brzdovou i spojkovou páčku, přídavná boční světla a uvítací sadu s certifikátem. Opravdu, je to jako když si kupujete šperk s pravými diamanty.
Öhlinsový podvozek zůstává stejný jen byl rekalibrován pro zlepšení kontroly přenosu zatížení a tlumení. Třmeny Brembo Stylema s 320 mm kotouči, ocelovým brzdným pásem a hliníkovou přírubou vpředu a dvoupístkový třmen s kotoučem 220mm vzadu, nejsou taktéž u Rushe žádnou novinkou.
Motor a Převodovka | |
---|---|
Typ | čtyřválec   |
Obsah | 998 ccm   |
Vrtání / Zdvih | 79 mm x 50.9 mm   |
Spojka | Wet, multi-disc with back torque limiting device and Brembo radial pump/lever assembly   |
Převodovka | MV EAS 3.0 (Electronically Assisted Shift Up & Down)   |
Rám, Podvozek, Přístrojová deska | |
Přední kolo | 3,50 ” x 17 ”   |
Zadní kolo | 6,00 ” x 17 ”   |
Přední pneu | 120/70 - ZR 17 M/C (58 W)   |
Zadní pneu | 200/55 - ZR 17 M/C (78 W)   |
Přední odpružení | Öhlins Nix EC hydraulic “upside down” front forks with TIN superficial treatment.Completely adjustable with electronically controlled compression and rebound damping with manually controlled spring preload.   |
Zadní odpružení | Progressive, single shock absorber Öhlins EC TTX completely adjustable with electronically controlled compression and rebound damping and spring preload   |
Přední brzdy | Brembo Stylema radial-type, single-piece with 4 pistons Ø 30 mm (Ø 1.18 in.)   |
Zadní brzda | Brembo with 2 pistons Ø 34 mm (Ø 1.34 in.)   |
Přístrojová deska / Funkce | Dashboard TFT 5.5” color display - Cruise control - Bluetooth GPS - MV Ride App for navigation mirroring, appcontrolled engine   |
Rozměry | |
Délka | 2080 mm   |
Výška sedla | 845 mm   |
Hmotnost | 186 kg   |
Objem nádrže | 16 l   |
Výkon | |
Maximální výkon | 156,0 kW (212 hp) v 13.600 r.p.m.   |
Maximální kroutící moment | 116,5 Nm (11,9 kgm) v 11.000 r.p.m.   |
Spotřeba | 6.8 l/100 km   |
CO2 hodnoty | 158 g/km   |
Cena | |
CZK | 1 039 000 Kč   |